snart åker jag!

Har precis smaskat i mig min frukost! Nu ska jag packa lite och sen ska jag duscha och efter det drar jag! Egentligen känner jag mig stressad eftersom jag måste dra om typ en timma. Fast att packa tar nog inte så lång tid haha man behöver bara tänka på att ta med sig varma kläder! Haha vi kommer att frysa ihjäl på ön. Ååååh vad mysigt det ska bli! Jag tar med mig kameran så när jag kommer hem så kanske jag har fina bilder att bjuda på (om det inte är för kallt att vara ute haha)....Okeeeeeej asså det var reklam för Justin Bieber på mtv, asså han ser ju ut som vääärsta minstingen! Och det är illa att hans låt one less lonely girl fastar på hjärnan aslätt! haha.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hoppas att ni får det riktigt mysigt.Jag längtar också ut till Sandhamn och lilla stugan/kramar mamma

2010-03-04 @ 11:18:48

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0