Mellanmål!

Jag kom hem för kanske en timma sen. Direkt när jag kom hem så tog jag på mig mina nya leggings som jag köpte eftersom bussen inte gick när jag vill, och ja bild kommer senare :) De är iallafall sjukt sköna! Till mellanmål gjorde jag marängsmet som jag åt med äppelbitar, det är så sjuuuukt gott! Juste måste säga en sak också, den där lilla(stooora) timman som man blev av med på grund av att man skulle ställa fram klockan, den märks sjukt mycket! Helt galet trött jag blev på eftermiddagen. Kan också vara för att fotoB genomgångar är sega som tusan. Nej nu blir det en kopp te och plugg tror jag nog!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: men jag fick iden från din lista, bara att jag hade problem med vissa låtar hahaha, och saknade andra :P

2010-03-30 @ 21:16:04

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0