30 Seconds To Mars

De ägde sönder allt! Så grymt bra! Jag kan inte beskriva med ord hur bra det var! Jag och Karin kom till arenan vid halv ett. Det var signering vid tre, det var typ att få autograf och säga tack sen så var det över haha så stog man där i kön och väntade igen. Jag och Karin träffade Ida och hennes tre kompisar i kön, Ida har jag pratat lite med innan på bdb så det var jättekul att äntligen få träffa henne. De alla var mycket trevliga såklart! Vi bytte av lite i kön hela tiden så man fick gå och äta, kissa och VÄRMA TÅRNA! Hahaha, det var galet kallt om fötterna. Efter att man har köat jättelänge så var det äntligen dags att få gå in, jag och karin lämnade alla jackorna (eftersom jag redan hade planerat att inte stå längst fram, men de andra ville det, snacka om en god gärning!) Jag och Karin kom upp dit sen men vi satte oss på en läktare som finns där, man ser jättebra därifrån och det är ingen risk att man svimmar heller haha så man missar inget. Första förband var Street drum corps, ascoolt med trummorna och jag tror att låtarna är bra haha. Andra förbandet var danskar men jag kommer inte ihåg vad de hette, men jag tyckte att de var bra! Och efter det kom 30 SECONDS TO MAAAAAAAAAAAAARS! SÅ JÄVLA BRAAA DE ÄÄÄÄÄÄÄR! De körde en bra blandning av deras låtar! Och öppningen var grym, jag ryser fortfarande när jag tänker på det. Jag ska försöka ladda upp lite videos sen om jag fattar hur man gör det haha. Men nu kan jag bjuda på några bilder, jag är faktiskt jättenöjd eftersom de är tagna med en liten digitalkamera på "långt" avstånd!





Svartvitt är mumsigt på konsertbilder. De två sista bilderna blev mina favvisar! <3 Asså shit hur snygg är inte Jared liksom? hahah. Tror jag ska skriva ut fyra av bilderna och sätta på min vägg!

Kommentarer
Postat av: sandra

den näst sista bilden va riktigt nice lär jag säga!:D

2010-03-11 @ 20:55:20
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sara

sv: HAHAHAHA, ja usch jag har turligt nog inte blivit så panikkissnödig igen xD hahaha och det är jag GLAD för! ^^

2010-03-11 @ 22:36:53
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: sara

sv: självklart!! :D

2010-03-11 @ 22:37:06
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: tove

sv: det är brilllzorna som göre, dom har egentligen jätteolika ögon.

2010-03-12 @ 20:11:57

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0