God morgon!

Inte för att det är morgon, men jag gick upp för en halvtimma sedan haha. Igår var jag hos Cash med Gusti och Sara, vi kollade film! Vi såg I love you phillip morris, den var rolig och sorglig haha. Cash hus var för övrigt skitsnyggt och jag är avis, hihi. Efter att vi varit hos Cash så drog jag, sara och Gusti hem till mig för de skulle sova här. Men tror ni att vi sov? Nej! haha. Först så sov nästan sara medans jag och Gusti satt vid datan, sen blev det ombytta roller, dock så somnade både jag och Gustiiii ett litet tag vid typ klockan fyra(?). De tog iallafall den första bussen hem, då gick jag och la mig, klockan fem typ haha. Jag tror att det förklarar varför jag gick upp klockan ett haha.


Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0