Pelleskrutt

Min dag idag har bestått av att sova och ropa på Pelle. När jag vaknade imorse så frågade jag efter Pelle, men ingen hade sett honom förutom kvällen innan. Jag blev jätteorolig och trodde att han hade blivit uppäten av räven eller blivit biten av en huggorm. Jag började ropa efter honom men han kom inte springandes som han ändå brukar göra. Jag satt ute på trappen och ropade ett tag eftersom han kanske hade hört men att han var längre bort. Efter det så somnade jag och sen ropade jag lite till och sen somnade jag igen. Efter att jag hade sovit den sista gången nu på kvällen så gick jag och gjorde ett sista försök med att ropa på honom. Den här gången hörde jag lite prassel i blåbärsriset och där borta såg jag min lilla Pelle! Jag blev överlycklig och ropade mera och han kom springandes, lika glad han med tror jag haha. Jag bar in honom och placerade honom framför matskålen och han åt glatt haha. Nu är han hemma i säkert förvar iallafall, ännu en gång så känns livet lite lättare.

Kommentarer
Postat av: Mickie

Pelleplutt <3

2010-07-12 @ 21:42:52
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0