Lycka

När jag märkte att min data var helt kaputt så började jag gråta på grund av tanken att alla mina Molle bilder kunde vara borta. Igår provade jag att starta min data, och det fungerade, dock så startades inte skärmen. Jag och mamma pillade lite och helt plötsligt så fungerade den också (iallafall om man höll i en sladd). Jag gick snabbt in i mina bilder, direkt in i en Molle-mapp. ALLT FANNS KVAR! Jag tror inte att ni kan förstå hur lycklig jag blev(Helt ärligt så får jag tårar i ögonen när jag skriver det här). Alla mina bilder på min älskade plutt finns kvar. Nu känns livet mycket enklare.

Jag älskar dig Molle <3


Kommentarer
Postat av: tpvoe

aw skönt! :) har du sparat dem på externa nudå? :O:O:O:O

2010-07-11 @ 02:21:24

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0