helt gone

Idag har jag jobbat, fick så gaaaalet ont i fötterna! Rätt stressig dag också eftersom alla kommer samtidigt till frukosten, typ 10 i 10 vilket är 10 minuter innan vi ska stänga, smart drag! Nyss så satt jag och mamma ute på bryggan och drack te och käkade riesen, gottigott! För övrigt så föll min data i golvet idag, den är helt gone.. Inget photoshop på hela sommaren då. Om det inte går att rädda mina bilder så går jag i ide, på riktigt! Om alla bilder på Molle är borta så vet jag inte vad jag gör, det är den enda jag har kvar av honom(och massvis med minnen såklart), jag orkar inte förlora det också.


update: La upp de här två bilderna på nytt efter att jag fixade ps till pappas data :)

Kommentarer
Postat av: tpvoe

neijjjjjje :( måste gå att räddA!! <3333333

2010-07-05 @ 01:12:53
URL: http://t
Postat av: tpvoe

neijjjjjje :( måste gå att räddA!! <3333333

2010-07-05 @ 01:13:11
URL: http://t

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0