hard work work!

Idag var jag heeeelt slut! Jag är förkyld och jag är evigt tacksam att jag fick stå i pulpeten idag haha, känns ju som om man går på repeat när man står där "God morgon, vilket rumsnummer har ni? frukosten är där in till höger". Det var iallafall skönt att få stå stilla. När frukosten stängde så hjälpte jag till med disken, jag skulle ställa ner glas i en back men den var full så diskaren fick byta, när han ställer dit den så skvätter han en jättestor apelsinjuicedroppe i mitt öga! Jag kan säga er att det sved som fäääään! Värre än öl.... Dessutom idag när jag letar efter lax i frysen så blir jag instäng av Matte, så jag står och bankar och får till svar "oj var det någon där inne?", schysst kille hahah! Jag som redan är jätterädd för den frysen hann ju gripas av lite panik, men det finns en nödöppningsknapp så jag visste ju att jag inte skulle behöva dö där inne hahaha.

Kommentarer
Postat av: tess

tur att de fanns en nödöppningsknapp så du slappa bli inständ som sickan.



kram maluwkorv

2010-07-20 @ 17:35:03
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: tess

tur att de fanns en nödöppningsknapp så du slappa bli inständ som sickan.



kram maluwkorv

2010-07-20 @ 17:37:00
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0