Tiiiiisdag

Skola idag, har varit på sämst humör hela dagen! Har haft ont i huvudet och nyst 598745987 gånger. Sen har jag varit sur för andra anledningar också. Tur så har jag fina klasskompisar som gör mig på bättre humör iallafall :) Det som räddade min dag helt var busschauffören! Han lät alla gå på bussen och bad alla som stog upp att hålla i sig, annars skulle de dansa rock n' roll. Haha jag har sämst humor. När jag kom hem åt jag leverpastejmackor och drack massa te, mycket viktigt att ni vet det!

Orkar inte vara seriös med outfit idag men ändå. Vi tar det som syns:
Mössa-egenvirkad åhjäss!
Tröja-Fick av pappa från Miami! :)
Sen har jag iallafall jeans på mig också haha.

Jag är för övrigt rätt sur att inte Automatic loveletter finns på spotify!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: hihihi jamen dåså då har vi ju typ hela 2 män gemensamt ;) Men åååh, i the holiday är han ju såååå MHHHHMMMMMM! ;D

2010-01-19 @ 19:23:03
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0