Tantfrukost

Idag vaknade jag nästan tidigt! Iallafall vid 10. Sen kollade jag blocket och gjorde frukost! En riktigt tantfrukost, eller iallafall leverpastejmackor med saltgurka på. Ett ägg, lite melon och chailatte blev det också. Dock har jag kvar äggulan och lite melonbitar. Äggvita är jätteblääää bara så att ni vet! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver på mitt småföretagande precis som jag har lovat mamma. Idag går det bättre och jag kom på en bättre idé också! Jag vill för övrigt påpeka att jag har slutat skriva "sen" som början på varenda mening (Tove blir nog iallafall glad haha)

Kommentarer
Postat av: tove

duktig tjej ;) jag gick också upp då, fast bara för att jag hade träning. ska försöka hålla mig vaken nu hela dagen så jag ställer in dygnsrytmen :P hehe

2010-01-09 @ 14:15:37
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: sabbilibbaban

Ja de ska bli skojigt ^^ !

Ja vet inte :ONär är din skiva? Ja är hemma på din student i alla fall vi kommer hem i början av april!

<3

2010-01-09 @ 15:58:27
URL: http://enrolig.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0