MJ

MJMJMJMJ! Kollar på Micheal Jackson grej på tv, najs! Imorgon börjar jag skolan, jag borde sova egentligen men MJ är ju roligare? Jag känner inte för att börja skolan just nu, är inte på humör alls. Några dagar lov till skulle sitta fint. Fast det är bara en dag sen är det helg, och då ska jag plugga, det har jag lovat min mami. Jag känner att jag inte ska sätta för stor press på mig själv den här terminen, jag kan nöja mig med G:n, jag blir faktiskt helnöjd med det. För övrigt vill jag bli bättre på att läsa, alltså bättre på att komma ihåg vad jag läser. Vet inte hur jag ska göra. Nu känner jag att det ska bli skönt att sluta skolan, själva grejen att inte plugga. Klassen kommer jag att sakna såklart, men jag kommer såklart hålla kontakten med de jag behöver. Lite hoppigt inlägg kanske, men så ska det vara.


Kommentarer
Postat av: tove

Sv: yesss, nya modebloggarN liksom!



gillarrrr hoppigt :)

2010-01-07 @ 23:32:47
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: tove

sv: Klart det är fashion! Vad fick vi för läxor idaG? :S

2010-01-08 @ 21:46:42
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: sara

sv: hahahaha, det roliga va att det tog en stund innan jag fattade vad du hade skrivit - undrade typ vem som hade skrivit på ett så konstigt språk sen såg jag att det var du som hade kommenterat xD "men hon kan ju inte säja äääjjj, haj ni aldjig höjt det!?"

2010-01-09 @ 12:58:06
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0