If I had a million dollars

E x t r e m t   j a g   v i l l   h a   b e g ä r ! !
Kollade runt lite på glamour kills, jag blir deprimerad typ, finns så mycket jag vill ha, men har jag några pengar? Nej! :( Jag plockade ut lite favoriter iallafall! Om jag hade pengar så hade jag klickat hem dem direkt!

SÅ SJUKT SNYGGA KLÄDER! OCH SNYGGA ALEX! Att han är modell för vissa av kläderna är inte helt fel ;) Mössan är jag bara så sjuuuuukt sugen på! Så snygg modell och snygg färg (Hej jag vet att Sara hatar lila hihi). ÅÅÅÅH JAG VILL HAAAA ALLT! Jag skulle seriöst kunna skaffa ett jobb bara för att köpa alla kläderna! haha

Kommentarer
Postat av: tove

koftaaaan<3 och mössan

2010-01-19 @ 22:19:24
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Simone!

Galet snyggt, 0yez ! :>

2010-01-20 @ 16:38:14

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0