pluggeripluggish

Imorgon blir det att plugga hemifrån igen, känns som om det är mycket mer nödvändigt än att gå på en temadag. Särskilt eftersom jag har mycket att göra. Förhoppningsvis blir jag klar med svenskan och hinner börja med något annat. Känns bra att jag lägger upp en plan, jag är mästarnas mästare på att inte göra skolarbeten. Men nu har min spärr i huvudet försvunnit för ett tag, så då gäller det att passa på. Det handlar ju egentligen inte om att jag är lat, men liksom när jag sätter mig där med arbetet så kommer jag ingen vart, jag får inte fram några ord i huvudet. Dessutom blir jag besviken på mig själv för att jag inte är lika bra som alla andra. När de som är duktiga har gjort något som är skitdåligt enligt dem så är det antagligen ett arbete som jag hade varit glad över om det var jag som hade skrivit det. Ändå så vet jag att jag inte är lika bra som alla andra. Det skulle faktiskt vara roligt att få vara lika bra någon gång iallafall...

Kommentarer
Postat av: sara

sv: thööööö hiiiiills :D det var viktigt att man såg att det var det jag kollade på ;)

2010-02-23 @ 13:25:05
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0