I väntan på bio...

Gör jag samma lista som Sarisen

Vilken svordom använder du mest?
FanJävlaSkit är bra om man är riktigt arg, men annars är det nog bara fan.

Äger du en iPod?

Nej, använder mobilen istället

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

06.30, men 07.00 på fredagar

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?

Då fryser jag ju om tårna?

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Objektiv, sen typ kläder

Har någon någonsin kallat dig lat?

Ja
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Ne, kollar på film för att somna

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Vet inte om det är någon i cdspelaren, men om det är så är det nog Westlife haha

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
O'boy?

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
kanske, eller jo.

När var senast någon stötte på dig?
Senast man var ute kanske?

Vad åt du till middag?

Har inte ätit middag ännu

Använder du huvtröjor?

Klart jag gör!

Kan du vissla?
Ja, fast gör det inte så ofta.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Helt säker på det

Tittade du på tecknat när du var liten?
Vem gjorde inte? Tecknat funkar ju alltid!

Är du blyg inför det motsatta könet?

Inte om jag känner personen. Eller asså jag är ganska blyg mot alla nya.

Äger du några band T-shirts?

Ja, 30stm och all time low. Sen två hoodies.

När flög du senast?

När jag var 16 till Tyskland

Läser du för skojs skull?

Nej

Pratar du några andra språk?
Engelska?

Har du gråtit offentligt?
Ja, när jag var "mindre". Sen för kanske 2 månader sen, i smyg på bussen.

en stationär dator eller en laptop?

Laptop som är trasig :(

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Just nu är jag inte så taggad, det är till och från

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

JA! Haha ne skoja, det spelar ingen roll.

Kan du kasta macka?
Kanske så att den studsar två eller tre gånger.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, har inte varit på så många ställen.

Vad har du med dig in på bion?

Snacks eller nått, mysigt sällskap och typ vatten.

Vem var din favoritlärare?

Alla lärare hatade mig, ne skoja men asså fanns inte någon favorit. Eller jo kanske på Tibble, min engelskalärare gillade mig för att jag gjorde läxorna.

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Ras? Menar ni "mänskliga raser" eller vadå? haha

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
tats är snyggt på rätt kille, så ja! haha

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Måste väl vara foto även fast det är lite segt nu.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Neeej, eller vadå? Om jag blir attraherad av det så är det väl inte oattraktivt? haha

Äter du frukost dagligen?

Ja, en macka i skolan

Vilken är din favoritfrukt?

Vattenmelon eller Cuantalope(?)melon.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Absoluuut! Eller inte haha

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

20, OMG! haha

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och tror jag haha

Gillar du senap?
Ja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag säger ingenting, det är svårt fram och tillbaka hela tiden, så det blir ju bättre ett tag sen ändå.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

ALDRIG I LIVET! haha

Sover du på sida, mage eller rygg?
På sidan, men jag rör väl på mig lite sen.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Kommer inte på någon, ingen?

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej!

Tycker du om att krama folk?
Kramar är mysigt!

Skulle du säga att du är trendig?

Hahaha nej!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Ja

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Inga?

Tycker du att du är attraktiv?

Nope

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?

Svarar som alla andra, det är väl upp till var och en.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ja

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Jag vet inte haha.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0