Det bästa av två världar

Med tanke på att man inte kan lita på om man kommer till skolan eller hem så bestämde jag mig för att jobba hemma idag. Vi skulle bara ha en inlämning som jag inte var klar med och så. Jag har använt tiden jättebra och blivit klar med tre grejer som egentligen är till en uppgift, jag känner mig duktig iallafall! Här kommer iallafall min reklambild som jag har gjort, haha texten är asfånig men jag kom inte på något bättre, jag tycker iallafall att den passar bra haha.



Kommentarer
Postat av: sara

tycker du gjort texten skitsnyggt! brrrah gjorrrt ;)

2010-02-22 @ 14:58:08
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag blir sugen både på skidåkning i Schweiz och chokladen. Bra jobbat/mamma

2010-02-22 @ 15:32:02

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0