Jingle bell bash

Käkade ju på resturang lite tidigare, god mat, dålig personal men bra sällskap! När jag kom hem så kirrade jag och Maddie chips, dipp och cola! Vi skulle kolla på shrek men båda somnade så jag gick upp till mig och nu sitter jag här och är jättetrött! Grejen är att Victoria tipsade om att det var jingle bell bash som man kan kolla på live. Ursäkta mig men man kan ju inte missa Mayday Parade, The Maine, ALL TIME LOW, 3OH!3 och Paramore! Just nu är det A rocket to the moon, inget band som jag har lyssnat på men det låter bra! Nu ska jag iallafall vända på datorn så att jag kan kolla på konserten från sängen, bra shit!

Kommentarer
Postat av: toväääh

åh varför visste inte jag :(:(:(:( måste ju finnas ngt som man kan lyssna på i efterhand? :O

2010-12-05 @ 10:52:06

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0