God natt

Nu ska jag krypa ner i sängen! Problemet är bara att Pellekatten ligger och tar all plats! Eller han tar upp hela min halva av sängen, trots att jag har en ny större säng så sover jag fortfarande in till väggen som jag gjorde i min gamla 80 säng. Målet imorgon är att gå upp till julkalendern, annars så blir målet klockan 10. En morgonpromenad ska det också bli, hoppas träden fortfarande är lika fina för då får kameran följa med. Då lär det komma upp lite bilder här på bloggen. Eftersom jag inte har några nya bilder nu så slänger jag in ännu en låt som är mycket fin!

Lighthouse Family - High
Åhåå nostalgi. Lyssnade på den här jättemycket när jag var liten!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0