A christmas carol

Imorse gick jag upp lite försent. Vandrade upp och släppte in pellekatten, sen satt vi på köksgolvet för han var världens keligaste lilla kisse. Sen blev det att mata katten, göra frukost till mig själv, spola vatten i kranen för att pelle ville dricka, fortsätta med min frukost, Pelle vill leka ninja, fortsätta göra frukost, går ner till mitt rum, ta en tugga av mackan, leker lite med pelle för att han är pigg, ta en till tugga av mackan, Pelle blir aldrig trött och vill leka mera, dricka lite te, Pelle börjar klättra smått i gardinerna, dricka lite juice, Pelle kastar sig efter sin leksak men lyckas ramla av sängen, jag tycker att det är synd om honom så jag bär upp honom och gosar lite, tar en tugga av mackan, Pelle vill att jag ska kasta mer leksaker, jag hinner inte ta en tugga av mackan innan han hittar på nästa bus. Efter ett långt tag så bestämmer han sig för att han vill gå ut, så han vandrar iväg i de fina gångarna jag har gjort till honom på gräsmattan (han kunde ju knappt gå när det var så mycket snö haha). Det gäller att komma iåg att Pellekatten inte är så gammal haha. Nu sitter jag iallafall i mitt duntäcke och kollar på A christmas carol!

Kommentarer
Postat av: Maddie

Hahahahahahah pelle alltså, tuff morgon

2010-12-22 @ 17:18:17

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0