fett med chillerilligt!

Inatt drömde jag världens bästa dröm, blev rätt sur när jag vaknade. Jag drömde om Alex Gaskarth, blir ju nästan inte bättre än så. Idag har jag inte gjort mycket, eller jo jag har fixat bilder till mina trummor och lite konstig text till också, sen har jag skickat det till mamma hihi. Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på jättehög musik, just nu är det Boys like girls. Bara för att det är kul så tänker jag lägga in bilder, duktig tjej, verkligen. Det är iallafall bilder på vad jag ser just nu, oooooh spännande.



Jag har hängt mina studentgrejer på ett nytt ställe, bra grej! Spotify är alltid redo, ännu bättre grej! Ashton Kutcher har jag ju på dörren, blir väl inte bättre? haha. Så fruktansvärt spännande inlägg....

Kommentarer
Postat av: Cassie

Ashton Kutcher har jag som bakgrundbild på datorn ;)



sv: haha gud, skulle döda för två lediga dagar nu, maha! men jaa, jobb borde man ju ha.. sök på donken, JÄTTEskul ;)

2010-08-26 @ 11:22:45
URL: http://caslie.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0