Oceans

Hittade den här trailern hos Beatrice !
Jag verkligen längtar efter den här filmen nu, så fruktansvärt vacker! Om jag ska vara ärlig så satt jag och grät för att det var så fint. Det är något med havet och djuren där som verkligen fascinerar mig! Valarna, pingvinerna och hajarna(!!!) är ju bara för fina! Jag skulle verkligen kunna sitta i timtal och kolla på dokumentärer om djur och natur! Nej jag kanske ska kolla på The Cove eller Sharkwater, det kanske blir The cove eftersom jag inte har sett den ännu, dock kommer jag sitta och gråta som ett litet barn. Men iallafall till själva huvudsaken, kolla trailern!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv: Tack! Vid lön är den min ;)



Kram

2010-04-16 @ 17:36:34
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0