Nya medicinen

Väntar på att medicinen ska brusa klart. Nu är det en annan tablett.
Den brusar roligare än den förra.
Dock luktar den här grapefrukt, jag gillar inte grapefrukt.
Den andra smakade citron, citron är gott!
Båda är ganska beska, men där här för tusan beskare!
Men huvudsaken är ju att jag blir frisk iallafall! Så jag hoppas att det funkar nu.
En annan sak jag gillar är att byta rad hela tiden.
Ganska roande liksom.
Kankse en bild kanske.
Bara för att jag gillar den så oerhört mycket.
Jack har för övrigt glamourkills tisha OCH glamourkills jeans haha.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; iih, tack! gh är superkul ju!:D



haha ja, hon sa det idag va och jag vart helt paff!:O dock så brukar mina vinterskor bestå av trasiga converse med sockor i! haha!

2009-09-28 @ 18:21:35
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

Sv: Jo den är ju faktiskt det...Den är på något sätt gosigare än de andra och sånt.

2009-09-28 @ 19:47:42
URL: http://photoandi.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0