Lite All Time Low! (ganska mycket)

I onsdags åkte jag ju ner till Göteborg för att se All Time Low! Faktiskt första gången jag går på en konsert som inte var i Stockholm. Iallafall vi åkte tåget ner, gick snabbare än vad jag hade trott. Aja väl framme i göteborg så drog jag fram min karta, fast det var Kersti som fick hitta (haha jag är värdelös på att läsa kartor), vi kände oss som riktiga turister iallafall. På bilden har vi då Bea och Kersti!

Vi gick, gick och gick lite till, sen säger Bea typ "Kolla där borta står massa emos, tänk om de är där!". Så vi gick dit, och vilka står inte där om inte All Time Low! Så vi tog kort med dem, jag stog mellan Alex och Rian! Sen gick vi iallafall vidare och lyckades hitta Sticky Fingers, så vi satte oss i kön och väntade. Jag har kommit på att jag tycker att det är ganska mysigt att köa, det är kul med nytt folk! Sen kom iallafall Sarah som jag mötte förra året på all time low, det var jättekul att träffa henne igen, dock tog jag ingen bild på henne :(.. Efter kanske två timmar av sittande köande så ställde vi oss upp, i kanske 1-2 timmar till. Sen fick man gå in!! Det var ett mysigt ställe, med luftkonditionering!! haha. Vi kanske stog på 5:de raden eller nått, man såg jättebra eftersom scenen var väldigt hög. The Audition var förband, ruskigt bra band! Jag måste verkligen lyssna mer på dem!

Timmy, han hade värsta fluffiga håret!


Danny, asaschysst snubbe de dära!


Ryan, dock har han cymbalen framför ansiktet, det är alltid lika svårt att fota trummisar :(


Nu kommer de sista två The Audition bilderna! Jag rekomenderar verkligen att lyssna på dem!


Sen efter The Audition så var det bara att vänta på All Time Low, konstigt nog gick tiden snabbt, de spelade bra musik och så under tiden! Efter ett tag så kommer All Time Low ut på scenen, de öppnar med Lost in stereo, ungeför som jag trodde och hoppades på! Hela konserten var helt underbar, de spelade bra blandning av gamla och nya låtar!

Jag verkligen ÄLSKAR den här bilden på Jack! <3


Zack, Alex och man ser ju Rian i bakgrunden!


Hahaha jag älskar Alex's min!


ALEEEEEEEEEEX! <333


Hahaha Jack's min! Och sen mums-Alex såklart!


Zack!


Alex igen!


Lite av Alex, sen så massa Jack!


Haha på Jack's min igen, mmm Alex.


Lite Jack, massa Alex. Sen ser man Rians trumset ganska bra, det är seriöst det snyggaste trummorna jag har sett! <3


asså seriöst så snygg han är! <3


Haha Alex's ass! Och ja, jag var tvungen.


Som sagt så är det svårt att ta kort på trummisar, men där sitter iallafall sötaste Rian (med vitaste tänderna, jag lovar!)


nu kommer de sista bilderna!






Sen efter var det dags att möta banden! Först var det The Audition, sa väl inte så mycket, men jag tog kort med gitarristen och sångaren. (jag ser ut som skit på alla bilder)


Sen fick jag träffa All Time Low, fy vad trevliga och roliga de är! Fick en stor All Time Low affisch av en snubbe i dörren så nu har den autografer på sig, och snart ska den upp på väggen! Sen är jag en T-shirt rikare också, den är stor och röd! Lär komma upp bild på den nån dag.

Jag ser ut som skit på bilderna, och min kamera har dålig skärpa, men liksom kolla killarna! <3... Och såklart har Rian lika vita tänder som förra året (bilden längst upp till vänster).


Haha mest Random, jag snackar med mamma i mobilen, och Alex står typ bredvid. Så jag ber mamma vänta i luren haha sen typ "Heey Alex, Can you say hi to my mom?" Alex typ "Hiiii mom!". Sen snackade de ett litet tag haha, sjukt kul! Hihi Alex har hållt i min mobil.

Aja iallafall kvällen var helt sjukt värd och jag saknar det redan, All Time Low äger allt. Och mina föräldrar är bäst som hämtade mig i Göteborg! Tack mamma och pappa <3
Den som läser allt är duktig haha.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är duktig för jag har läst allt och varsågod för hämtningen. Den längsta hämtningen i världshitorien.

2009-09-18 @ 15:33:36
Postat av: sarah

åååh, vilka fina bilder du fick! :)

det var kul att träffa dig igen också! :D

hihihi, alex har hållt i min mobil också btw, han snackade värsta mycket med en kompis till mig fast han egentligen hade bråttom iväg (A) sötnosen <3

2009-09-18 @ 17:12:37
URL: http://acoustiic.blogspot.com
Postat av: sabina

jag läste allt stoltisgubbe :D !

Åå malin du verkar ha haft hejdundrans skojigt du :) ! Fina bilder! :) <3<3<3<3<3

2009-09-18 @ 23:13:35
URL: http://enrolig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hhaha ja de va helt grymma:D jaa asså shti de va så sjutk roligt:D omgash haha alla killar baah hela tiden till mig baah "You're so beautiful" och lalala haha tog på min rumpa haha alx gick tog tog på min mage också hela tiden hahha :P och typ hela tiden fråga om jag måde bra (?) ahaha till och med ropade över bordet (hansatt andra sidan om du itne såg de på videon) haha men shit va de flörta med mig, haha allihopa! men gud känns fortfarande som en dröm jag hade att vi festa med dem. Men gud de va så kul haha fick ju nr och allt :D hahaha och massa kramas och pussar :o(A) haha and who i made out with is a secret i never tell ;) hahaha



/amandavardet

2009-09-19 @ 11:28:12
Postat av: mickie

Åååh vad roligt att du sett dom nu (igen)!!! :D Hur lyckas du få bilder på alla, fan va kuuul :)

2009-09-19 @ 12:35:16
URL: http://upagain.blogg.se/
Postat av: EEMELIE

jag läste allt. lätt!

jag skulle typ kunna dö för att se dom alltså.

ååh, jag misasde ju i gbg..

surt som fan! :D

2009-09-19 @ 18:18:07
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Michilicious ~

Awweh, jag log åt "Hiii mom" saken :3 Klart som fan att jag läste allt :O Jag och min bästis ska se dem i augusti :D :D :D <333

2010-07-13 @ 06:26:35
URL: http://michiliciousprettiness.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0