Bläää

Oyesss! Skulle vara lite depp över att jag är sjuk, fast nej fan! Trodde det skulle vara FMX på X-games, men nej nej nu är det tråkigt för de kör bara runt. Okej fattar knappt själv vad jag precis skrev, men jag kan sammanfatta eller nått. Jag skulle vara depp för att jag är sjuk, jag blir glad för att jag tror att det ska vara FMX på tv, men nej nej det var det inte och då blir jag lite ledsen iallafall. Och det blir inga bilder nu heller eftersom jag sitter vid pappas data, haha har kommit på att jag knappt är nere i mitt rum när jag är sjuk.

Kommentarer
Postat av: tove

Klart Malin får! Sista november kommer dom till sthlm!!! IIIIH HEIJ :D<3

2009-09-07 @ 23:23:47
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0