Svansen!

Idag var jag på dans! Det var kul och jobbigt som vanligt haha. Jag har seriöst ont från skulderbladen ner till svanskotan, lite ont på axeln också och på handledsknölen. Jag kan säga att det är inte skönt att göra bakåtkullerbytta på ett hårt golv. Och idag fick svanskotan ta stryk...igen! Inte för att jag slår i den så hårt, men bara lite räcker sen kan den göra ont i en vecka.
På nummer ett ser vi en vanlig svanskota, och på nummer två har vi min! och katten nere i hörnet är bara där för att vara söt haha. Det jag försöker säga är iallafall att min svanskota är helt fel efter att jag har ramlat på den och allt! Hur lyckas jag?

Kommentarer
Postat av: sara

Katten gjorde att man tog in budskapet med bilden mycket bättre, helt klart!

2009-11-08 @ 22:41:17
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: MiCKiE

HAHAHAH min svanskota är också helt paj xD

2009-11-09 @ 19:15:13

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0