Praktiken

Jag sitter uppe på praktiken och försöker skriva ihop ett artispoträtt. Den ska handla om 30 Seconds To Mars! Ganska mysigt, problemet är bara att jag är dålig på att formulera mig när jag skriver typ. Och idag är inte Tove häääääär, jag känner mig lite ensam. Alla andra är typ i tv-gruppen och de är nere i studion! Nu ska jag försöka skriva lite mer haha. Men jag bjuder på en låt. Ganska ny låt, eller den är från september, men den är grymt bra! För övrigt så är Ian Watkins (sångaren) grymt snygg!
Lostprophets-It's not the end of the world (but I can see it from here)

Kommentarer
Postat av: mamma

Känner du dig ensam? Vad sorgligt. Jag är ju här. Kram/mamma

2009-11-17 @ 13:32:26

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0