nutella-banan

Jag åt nyss mackor med nutella och banan på! Det var smaskens. Först gjorde jag mackorna för att jag var hungrig, men när jag bredde på massa nutella så kändes det som om jag skulle tröstäta. Egentligen skulle det vara helt förståerlig, men jag tror iallafall att det blev en liten blandning av vanlig hunger och tröstätning. För nu är jag helt ensam hemma, det är rätt så jättejobbigt. Det är så fruktansvärt tomt! Jag saknar min lilla plutt så fruktansvärt mycket! För övrigt så såg jag, vad jag tror är en grannkatt, på vägen idag. Jag hoppades med hela mitt hjärta att det skulle vara Molle, men en sån tur hade jag inte. Usch jag vill ha min kissekatt :(

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0