Lite sugen på att blogga.

Jag känner att jag har lust att skriva, sen att lägga in bilder lär ta längre tid. Jag har så grymt mycket att tänka på så jag orkar inte tänka på att jag måste fota massa bilder till bloggen för att den skulle bli roligare. Liksom det är min blogg och jag gör vad jag vill med den :)

Jag saknar min kisse iallafall, när de andra katterna har dött så har jag alltid haft en annan katt att "trösta" mig med. Nu är det ingen kissekatt som springer runt här, så det är så sjukligt tomt. Dessutom så är det första gången i hela mitt liv som jag är utan katt, liksom ni utan katt eller ett djur, hur klarar ni eeeer?

Kommentarer
Postat av: MiCKiE

=( Skönt att du verkar tänka positivt i alla fall! Jag har en Imsewims kvar.. Hm. Men hoppas vi köper en puppy snart. <3

2009-11-23 @ 18:57:56
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0