Delfinslakt

Seriöst, det är så jävla hemskt! Jag satt och grät när jag såg det på nyheterna. Det är djurplågeri på högsta nivå, sånt här ska verkligen inte få hända! Jag mår riktigt illa av det här.

"Delfinerna luras in i vikar och utsätts för masslakt.
Vattnet färgas rött när delfinerna mister livet."

Läs artikeln här




The Cove, filmen om delfinslakten. Vet dock inte om jag vågar sen den, kommer ju att gråta sönder. Fast jag lär se den iallafall, jag vill veta mera!

(Varnar dock för känsliga tittare)

Klicka här för att skriva under listan för att stoppa delfinslakten. DO IT!

Kommentarer
Postat av: Madde

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

2009-11-14 @ 12:23:58
Postat av: Madde

Jag skrev på listan!

2009-11-14 @ 12:35:19
Postat av: MiCKiE

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ VAD HEMSKT! Ska skriva :O

2009-11-16 @ 10:43:00
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0