Oh shit äntligen!

Efter en lång dag och natt med mina määähns så är matten äntligen klar! Så könt. Fast jag kan inte säga att jag var till så mycket hjälp, men hej liksom jag fattar inte matte, det är ju bara helt sjukt!
Jag kanske sov från 4 till 7, smask 3 timmar. Sen kankse jag sov 10 minuter vid klockan 1. Ganska sliten nu!
Tove sov inget? Sara sov lika mycket som mig typ. Stackars Tovi! Du kunde ju ha väckt oss för tusan! haha.
Om vädret tillåter så kanske jag går ut och fotar lite idag.

Kommentarer
Postat av: TOVÖ

dygna föffan!

och ja du höll i datamusen xD haha fast sara hade sitt ben över sladden också typ.. försökte ta den lite smidigt, lyckades tillslut ;-)

2009-05-21 @ 10:34:21
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0