Vad vill du bli när du blir stor?

Imorse när jag satt och väntade på bussen så gick en man förbi,jag ser att han börjar prata med mig så jag tar av mig mina hörlurar. Under våran konversation fick jag inte säga så mycket, mest typ "aa" och "haha"
"Vad ska du bli när du blir stor?"
"Jag skulle nog vilja bli fotograf"
"aa jag känner en fotograf, han heter Stefan, han finns på mitt stall, han har rött hår"
"Jag vet nog inte vem det är"
"Men jag tänkte liksom på hur du satt, och med oknytna skor"
(Ofta jag orkar sitta jättefint på en busshållsplats haha)
"Jag är ju uppväxt i djursholm, då skulle man aldrig få ha så"
"okej haha"
"Liksom föräldrar betalar 400 000 kr per år för lundsberg, då betalar man inte för att man ska sitta sådär"
(hmmm bryr jag mig?)
"Liksom då skulle aldrig tjejerna klä sig sådär med oknytna skor, samma sak där borta, han där borta med hatten en sån hade liksom min farfar... Nej men nu ska jag gå till stallet!"
"aa okej"
Var det en pratglad man, eller försökte han förklara att jag måste klä mig i "gucciguccipradaprada" för att ha en framtid?

Hade ändå ganska basic outfit idag.
Cheap monday jeans, som jag har häng på och de är lite baggy.
Kofta och tisha.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha vilken jävla snubbe! Jag skulle genast börja kommentera hans kläder och skor, och va dum tillbaka, om han nu menade nått illa :P

2009-03-19 @ 18:17:52
URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: karin

jag ska döda han

2009-03-19 @ 18:33:34
Postat av: MiCKiE

Hahahah! Skumma människor det finns :D

2009-03-19 @ 21:02:32
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: tess

hahahahaha ok.. :S

2009-03-19 @ 21:23:03
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0