Six feet under the stars

Hihi lyssnar på All Time low (omg surprise surprise liksom haha)
Idag var en chill dag, på engelskan skulle vi läsa i ett häfte, på svenskan fick vi typ lära oss om mytologi. Idrotten var det spökboll, typ halv segt fast typ kul på samma gång. I omklädningsrummet är det alltid samma diskussion haha.
När jag kom hem så njöt jag av ett glas cola med is! Sen tog jag lite egopics haha. Och nyss hoppade jag lite hopprep, det är verkligen sjukt jobbigt!
Ikväll ska jag nog bara chilla, om ingen ringer eller nått haha. Annars är alla typ upptagna, tråååk!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha känner som du, om ingen ringer så blir det nog hemma, haha :P kan vara lite skönt

2009-03-20 @ 20:33:04
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0