Lycka på hög nivå

Okej, snart ska jag måla. Mamma ska beställa hudkräm först typ.
Men jag måste säga, även fast det är helt ointressant men liksom det gjorde mig glad, igår så hittade jag en sida med typ alla photoshoots som All Time Low har varit med på, hittade bilder som jag inte hade sett förut. Det kallar jag lycka! Jag planerar iallafall att göra ett All Time Low kollage som jag kan ha bredvid min stora 30 Seconds To Mars affisch, och det blir då två ganska så stora tavlor och de ska vara på väggen bakom mina trummor.
Slänger in en bild som jag hittade

Jag älskar verkligen konsert-bilder, det är något speciellt med dem. Det är alltid så snyggt ljus och det känns liksom äkta!
Jag vill verkligen bli konsertfotograf!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag praktiserar som det nu, och det är inte alltid snyggt ljus ska du veta. Mycket frustrerande :P

2009-03-10 @ 12:45:46
URL: http://meandmusic.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0