Jag är glad

Nu är mitt rum nästan klart! Nu är det bara den nya sängen som ska in och ett databord... Och gardiner.
Idag har jag iallafall varit fett duktig, i skolan övade jag och några kompisar på hur man skulle göra i radio-studion, mycket knappar och spakar att hålla reda på, prov på torsdag liksom! Sen var det historia, kände mig ganska seg men det funkade.
När jag kom hem tog jag inte en lugn stund! Gick direkt ner till mitt rum och tog bort all tejp och all täck-papp, dammsög, satte upp min hylla och ställde mina kära trummor på plats! Sen var jag sjukt hungrig, så jag lagade mat och plockade ur diskmaskinen. Sedan åt jag min goda mat, det var den första gången jag satte mig på typ två och en halv timma. Sen så la jag mig ner i soffan och somnade. När jag vaknade så var det dags för mat...igen.
Sen kollade jag på Navy CIS med mamma och syrran och vi drack te och åt lussebullar. Myys!
Nu ska jag snart kolla på The secret life och sova.
Bilder på rummet kommer snart, när jag har fått in nya sängen :)

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Damn du är duktig du !

Låter som om rummet blir fint, och tufft med trummor ;D

2009-03-11 @ 08:02:23
URL: http://endthisow.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0