HATA!HATA!HATA!

Jag snackar såklart om matematik, jag förstår det inte, jag kan inte förstå det. Det är någon spärr i huvudet som sätter stopp. Jag har alltid haft svårt för matte, det enda som jag har varit bra på är multiplikationstabellen. Men det vi håller på med nu, det är inte logisk någonstans, iallafall inte för mig, jag kommer väl aldrig använda det där? 
Jag måste veta varför det blir så det blir, men tror ni att det finns någon logisk förklaring till det? Nej skulle inte tro det, iallafall inte så att min hjärna kan förstå. Jag börjar plugga, sen får jag någon sorts panik och känner hur tårar samlas i ögonen. Varför kan jag inte förstå det som alla andra gör?
Åå jag hatar det verkligen, har alltid gjort, kommer alltid att göra.
Kan lika gärna säge hej då till betyg i matte B.

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Se så, inte deppa ihop. Det är hemskt när man inte förstår, vet hur det är. Är ganska duktig i matte, men geometri är mitt stora hinder. Sitter och darrar och stor bölar vissa gånger, det är hemskt.

Men kämpa på, försök hitta vägar som passar dig för att förstå det :)

2009-03-30 @ 21:55:59
URL: http://endthisnow.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

Sv: En liten skål ;) Och ville bara ha det där lilla extra liksom.



så lite så. Vad är det ni räknar just nu ?

2009-03-30 @ 22:11:00
URL: http://endthisnow.blogg.se/
Postat av: sandra

välkommen till hata matteklubben..

känner precis som du

2009-03-30 @ 23:14:02
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0