Piano

Jag vill lära mig att spela piano. Jag kan början på Boston av Augustana, och lite av forrest gump låten. Sen kan jag typ björnen sover och sånt där, men det är ju inte lika kul.
En sak jag inte klarar av är att spela med två händer, det funkar inte för mig. När jag spelar på mina trummor så funkar det bra att händerna och fötterna gör helt olika grejer, men sen när det kommer till piano så funkar det verkligen inte.
Mamma ska iallafall lära sig att spela Forrest Gump, och sen Watch me bleed av Scary kids scaring kids. Eller det tycker jag iallafall. Det kan bli en liten utmaning.
Kan ju slänga in låtarna, hihi jag älskar båda, men mest Forrest Gump låten, den betyder så sjukt mycket för mig.

Kommentarer
Postat av: tove

sv: ....jag tänker inte ens säga nu... :O :(

2009-06-03 @ 22:12:42
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: SurfEmma

svar: tack :)

2009-06-03 @ 22:38:47
URL: http://enmammut.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0