Dagarna rullar på

Nu har jag varit dålig på att blogga.. igen.
Men finns inte mycket att skriva, det är typ att hänga med kompisar, sola, bada, äta glass!
Men igår var det min pappas födelsedag! Så då var det lite folk här hos oss. 

HJÄÄÄÄÄLP! Det är en SPINDEL på väggen, tänkte först att det skulle vara en dammtuss, men jag är säker på att det är en spindel, fyyyyy och ingen är hemma och kan ta bort den, och den är alldelles för stor för mig att ta bort. Kommer ju börja gråta/skratta direkt när den rör på sig. Vart är min mamma? :(
Den har sån där liten kropp och långa ben, men det är ändå inte en sån där långben-spindel. Det ser nästan ut som en sån men ändå inte.
DEN ÄR SKITÄCKLIG!
Jag har problem.

Kommentarer
Postat av: sabbilibbabban

hälsa grattis till pappsen från mig! :)

2009-07-05 @ 17:56:30

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0