Surgubbe

Det gick typ till såhär.
Jag hade lagt ner en lapp i hans brevlåda, en ej reklam-låda. Men bara för att de på pappas jobb hade sagt det.
Dörren öppnas
"Vad fan håller du på med!?" säger han och håller i lappen.
"Oj förlåt, men jag kan ta tillbaka den"
Jag räcker fram handen, men han slänger lappen på mig istället.
Jag plockar upp lappen.
"Nästa gång så anmäler jag dig"
"aha okej"
"Det gäller samma sak med alla andra brevlådor"
"aa okej förlåt"
"aaa och ........" Han fortsatte mala på massa saker
"Ja okej"
"aaaaa och...."
"Ja okej förlåt!"
Sen gick jag därifrån.
Det var den äckligaste mannen jag sett på länge, kommer typ ut där i ett halvt genomskinligt linne och kalsonger. Han var fet äcklig och skelögd. Kunde han inte varit lite trevlig iallafall? Kunde varit så att jag bara råkade lägga fel.
Jag trodde seriöst att han skulle slå till mig.

Kommentarer
Postat av: sara

en redig spark i skrevet skulle han ha!

2009-01-26 @ 20:36:36
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: sandra

oj, va läskigt :|

håller med Sara! :D

2009-01-26 @ 21:31:14
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0