Snart är det natti natti

Idag var det första skoldagen, det var chill! Bara två lektioner, matte B och ljudmedier. Ljudmedier var det första gången vi hade, och det var kul, och jag svarade till och med på saker (Jag gillar inte att prata högt inför klassen) jag var iallafall fett stolt över mig själv! En stjärna i kanten till mig själv från mig själv.
Sen lodade jag och Tove runt i täbyC, hon skulle köpa snören och tejp till hockeyn. Sen köpte hon en likadan kalender som jag har, good taste!
Sen blev det lite mat, sen ett litet besök till espresso house där det blev en iste <3 till mig och en vanilla latte till Tove. Iste är nog bland dom bästa dryckerna som finns!
Se åkte jag hem, sen har jag inte gjort så mycket. Ska gå ner till mitt rum snart, men jag kommer att vara pigg som vanligt. Men jag har iallafall inte sovit på dagen. Wohoow framsteg förg mig. Men det är ju typ det bästa som finns att somna i soffan efter skolan!
Natti!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0