Så det kan gå

För lite mer än ett år sen så skulle jag aldrig kunna tänka mig att blogga. Jag tyckte att det var helkonstigt, varför ska jag skriva vad jag gör? Varför skulle någon vilja läsa om det?
Men sen för ett år sen så smällde det till. Jag skaffade en blogg. Tror att det var att jag hade läst Saras blogg och jag tyckte att det var kul att läsa och att det skulle vara kul att skriva. Och jag hade rätt, det var riktigt kul. Dock tappar man lusten ibland, eller man har inget att skriva. Men det kommer tillbaka.
Som jag känner nu så kan jag inte tänka mig att sluta blogga. Det skulle vara någonting som saknades. Dessutom nu när jag hellre lägger upp mina bilder här istället för bilddagboken, här kan jag ju ha bilderna mycket större ;D
Hoppas att ni vill fortsätta läsa och kolla på mina bilder!

Kommentarer
Postat av: sara

klart man vill! :)

2009-01-22 @ 21:25:20
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: tess

haha utan att ha sett saras kommentar tänkte jag exakt samma klart man vill :):)

2009-01-22 @ 22:38:17
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0