Ooh I'm going to miss it

Jag har fått svar från ACER. De vill att jag skickar datorn till dem. Känns lite surt och vem vet hur lång tid det tar innan jag får tillbaka den eller får en ny(?)... Själv tvivlar jag på att den går att laga, den är ju helt sönder. Jag undrar hur jag ska klara mig utan den, jag är ju feta datanörden! Jag kommer inte att kunna redigera bilder eller nått! Då kommer det att bli fett tråkigt i bloggen också, det som precis började gå bra igen. Men jag hoppas att ni stannar kvar :)
Fast jag vet inte när jag ska skicka in den, men när den är inskickad så kommer jag att vara heartbråååken!

Kommentarer
Postat av: sandra

stackars malin och hennes dator kram :(

2009-01-28 @ 21:14:18
Postat av: sara

sv: naw, vad bra rå :)

2009-01-28 @ 21:57:39
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0