Bandy och plugg

Innebandyn gick ju inte så bra, men men det är inget att sura över. Vi visste redan innan att det skulle gå sämst haha.
Nu sitter jag och skriver ett tal, talet fick bli till Karin jag tror det är lättast och det är den vännen jag har haft längst, finns alltid mycket att skriva om Karin.
Juste sen har jag mailat ACER(mitt datamärke) så nu får jag se vad de svarar och vad som händer. Just nu för sekunden är jag ganska så jättesugen på en iMac, det är ganska så stört sköna skärmar och det är precis det jag vill ha när jag kollar mina bilder och redigerar. Jag är iallafall sugen på en stor skärm som är bra för bilder och sånt som jag gillar. Jag kan iallafall inte sitta med den här datorn längre. Just nu har jag den i mitt knä och bakom datorn står det en hög med böcker, även de i mitt knä.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0