Väldigt roligt...

... eller inte!
Ännu mera förkyld nu, huvudärk och jag vet inte om jag kanske har feber. Jag som ville gå på krogen ikväll, men liksom tror att det är ganska kört.
Ååå det som är lov nu, jag vill ju umgås med kompisar!... En sak som är skönt med att vara sjuk på lov är att jag inte missar något i skolan. Men liksom ändå, lov är till för att ha kul, inte för att ligga hemma och vara sjuk.
Men idag blir det nog filmer som gäller.
Så nu vill jag att ni ska ge mig tips om filmer! =)

Kommentarer
Postat av: MICKIE

Disneyfilmer! Iaf jag har haft Disney-abstinens hahaha :D Hmmm.. Annars är jag idélös :/ Krya pårey!<3

2009-02-25 @ 15:57:38
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0