Vad är det här?

Jag som brukar vakna klockan typ tidigast 12. Nu har jag vaknat vid 8 två dagar i rad! Så då glodde jag på mtv, men det var inge kul så jag satsade på A lot like love, och den här gången skulle jag inte somna som jag har gjort alla andra gånger. Och jag lyckades! Den filmen är riktigt söt, liksom Ashton Kutcher är med i den, det säger allt! Medans jag kollade så smaskade jag i mig ostbågar, dock kände jag ingen smak eftersom jag är täpp i näsan. Men nässpray gör susen! Då fick iallafall ostbågarna lite smak hahaha.
Så idag blir det att göra samma sak, sitta vid datan, kolla på tv, äta, sitta vid data, kolla tv. "Typhejjagvillträffakompisarmenjagkaninte :("

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0