Utmanad

Jag har blivit utmanad Linus:
1.länka till den som utmanat dig
2. berätta 8 sanningar om dig själv
3. Utmana 8 personer (kommer stå längst ner i inlägget)
4. Skriv till de personerna du har utmanat så de vet om det.

JAG:
1. Har fobi för spindlar och blod
2. Älskar energidrycker
3. Vill bli fotograf
4. Tycker att det är kul att spela The sims
5. Har tidigare velat bli djurpolis (?)
6. Är väldigt hungrig just nu =D
7. Vill gå upp i vikt
8. Vill hemskt gärna åka till Australien

Jag utmanar:
Cash, Sara, Tove, Tess, Ahlberg, Sabina och Johan. Sen den som vill !

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Oj en utmaning, tackar :)

2009-02-15 @ 14:32:25
URL: http://endthisnow.blogg.se/
Postat av: Linus

Shiit vad vi hade mycket gemensamt haha.. hatar också spindlar , äckligaste djuren som finns bläää!

Fotograf , respect! The Sims <3 :D

Hungrig är jag också men det ska jag bota med en pizza och kebabrulle alldeles strax...och då förhoppningsvis gå upp i vikt lite då också ;) haha



Hoppas helgen har varit bra , kul att läsa dina svar i utmaningen! :)

Hoppas du får en grymt bra söndag vännen , tjo! :)

2009-02-15 @ 16:51:59
URL: http://linusleandersson.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0