Svenskalektion

Tess säger: Typ hej jag hatar svenskalektion.
Jag säger nog att jag håller med henne till en viss del. Vi håller på med en uppgift som jag inte alls gillar. Jag ska skriva 1 sida om ett livsögonblick, men jag har typ en halv sida. Och jag kan typ inte skriva ner något mer, och jag vill inte komma med massa fejk saker i historien, det känns helt fel! Jag tänker ju inte komma på massa saker i en sann historia.
Snart slutar vi iallafall och då ska vi ha klart den där hela sidan och jag kommer komma där med min halva. Men huvudsaken är väl att den är bra? Tråkigt att skriva dit massa saker bara för att den ska bli längre.
Det här är iallafall sista lektionen, sen ska jag loda runt i täbyC för att fördröja tiden tills jag ska till tandläkaren! Lovar att jag har hål och kommer behöva borra och borra betyder typ bedövningsspruta och jag hatar sprutor, jag klarar seriöst inte av det. Har tagit bedövningspruta i fingret en gång och jag säger bara ALDRIG MER!

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Jag gillar mina svenska lektioner, min lärare är bra hon kör på " jag skiter i hur mycket ni skriver bara innehållet är bra", vilket gör sådana uppgifter lite enklare.

Du vet att du inte måste ta bedövning för att laga hål va ? Jag har aldrig bedövning, men det är för att jag tycker hela proceduren är jobbigare om man ska in med sprutor etc.

2009-02-18 @ 15:01:31
URL: http://endthisnow.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0