Smile!

Som jag sa innan så var jag hos tandläkaren. Tro det eller ej men han sa att jag hade jättefina tänder! wohooow liksom. Jag blev happykid! Inga hål eller nått. Det enda negativa är röntgen, den gör ju så ont, har lite skavsår nu under tungan, men det går över!
Ikväll ska jag nog redigera lite bilder åt mamma, hon tog på en modevisning så nu ska jag redigera dem åt henne. För jag är nog lite bättre på photoshop än vad hon är ;D

Åhååå jag blev precis 100 kr rikare! Fick post av mormor, fick en 100lapp av henne för att jag hjälpe henne med melodikrysset! Ett stort tack liksom <3

Kommentarer
Postat av: Linus

Haha du får se till att lära din morsa lite heta tricks i photoshop dårå! :P



Alltid nice att få lite extra klirr i kassan! Vad tror du att du kommer spendera dom pengarna på må tro? :)



Kram

2009-02-18 @ 20:14:54
URL: http://linusleandersson.blogg.se/
Postat av: tess

naaw :D vad gulligt jag vill också få 100 kr för att jag hjälper till med melodikrysset :D

åhh gud jag måste bli bättre på ps, de va verkligen suuuper länge sen jag satt å lekte i det :(:(:(

najs att de gick bra hos tandläkaren :P

kramkram

2009-02-18 @ 20:42:11
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag har inte varit hos tadläkaren på fyra år, no kidding! Joo röntgen gör svin ont :( Kul att det gick bra hos tandläkaren!

2009-02-18 @ 22:14:13
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0