Skoldag

Idag var vi och hälsade på i en fotostudio, det var intressant! Vi fick lära oss massa om ljussättning, alltid bra att veta! Sen åt jag och Sara på coffeehouse by george tror jag att det heter haha. Sen åkte vi till skolan skrev ut lite bilder och sen gick vi och la oss i ljushallen och vilade (egentligen så somnade vi båda där i soffan haha). När jag kom hem så var Sofia och Viggo hemma, Viggo är en fransk bulldog! Han är skitsöt, han ser ut som en liten alien!Min syrra vaktar iallafall honom, det är mysigt för då är det iallafall ett djur här ibland. Dessutom så har jag svullat i mig lite dorritos, smask!

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHA en liten sovstund förtjärnar vi stora barn ibland också, inte bara dagisbarnen! ;)

2009-12-14 @ 17:35:21
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0