seeeg dag...

...men jag gillare! Eller aa. Mamma och jag har varit hemma hela dagen idag och gjort ingenting, vi skulle hänga gardiner i mitt rum, men det blev inte av. Vi vaktar en katt också, Nala heter hon och hon är massa mysig! Det känns bra att ha en katt här, men samtidigt så känns det fel, det är liksom inte rätt katt bara. Jag känner att det hör inlägged passar ihop överallt. Idag har jag kännt mig sjuk, eller ni vet så där seg i huvudet? Mamma säger att det är för att det var varmt i huset när vi sov och dålig luft, det kan nog ligga något i det. För övrigt så undrar jag när Sofia och Lurvig ska komma hem, hon sa att de skulle komma hit ikväll. Jag har tråkigt märks det? Mamma är nere i Sofias rum och kollar på nån kungafamiljprogram, inte riktigt min grej. Nala sover i en fotölj. Pappa ligger i andra soffan och låter som en traktor (snarkar alltså). sen sitter jag här i andra soffan och gör ingenting.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0