Städningen

Nu är jag klar! Duktigt av mig. Det som ligger i lådorna ska jag fixa någon annan dag.
Men liksom det är ändå ganska stor skillnad!

Jag vet att jag hade mycket tidningar, men inte så många! Jag har iallafall slängt sjukt många Kerrang, men bara de som var tråkiga hihi. Haha ser mycket mindre ut på bilden.

Mina halsband som jag aldrig använder, ska nog börja använda mitt 30 Seconds To Mars halsband (det med pilen).

Sen måste jag säga hur grymt skönt det var att kolla på ett mattehäfte och tänka "Moahah dig behöver jag aldrig mer, wohooow aldrig mera matte!"

Kommentarer
Postat av: sara

ååh, ser allt en viss Mr Manson på en av Kerrangtidningarna :D:D:D

2009-08-06 @ 16:59:15
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0