Skola

Idag började skolan! Fast jag kunde ha missat det, om inte Tove ringde mig på morgonen, haha det blev lite utbytta roller hahah. Jag hade iallafall typ 5 min på mig att göra iordning mig, liksom första bästa jeans och första bästa tisha. stressigt värre! Fast jag fick sitta och vänta på bussen länge ändå. blä. Iallafall det var ändå mysigt att börja skolan igen! Men det kanske blir jobbigt snart. Efter skolan satt jag och några i klassen i en park och typ åt lite mat (hihi jag drack iste <3), det var mys! Jag har även köpt mig en kalender, men jag har gjort den snygg! okej typ inte men ändå, det kommer en bild på den sen. Nu ska jag koka en stor kopp teeeeeeeeeee! Dagens bästa, jag köpte block, jag behövde bara köpa med linjer! INGA MED RUTOR, ALDRIG MERA MATTE!!

Kommentarer
Postat av: mickie

Haha, jag har bara matte till jullovet, sen slipper jag den också, FÖR GOTT!!!! Häääärligt. =)

2009-08-24 @ 19:42:19
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0